Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

lørdag, mai 10

Konfirmasjonskort


Flere av naboguttene skal konfirmeres i helgen, og stor var min frustrasjon da jeg i kveld oppdaget at jeg hadde kjøpt et konfirmasjonskort for lite. Det er jo pinsaften, og alle butikker stenger tidligere enn ellers. Jeg slengte meg i bilen og kjørte til nærmerste bensinstasjon, i håp om at de skulle selge kort der. Men nei, slike ting var ikke i varebeholdningen på en bensinstasjon. Da var det bare en ting å gjøre, og det var å dra fram papir, saks, lim og "stasj", for så å sette i gang med kortlaging kl. 21.00 på lørdagskvelden.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails