Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

tirsdag, mai 13

Englestrikk


I dag har jeg avspasering, og skulle egentlig bare kose meg. Men det ble" litt vanskelig", så det ble litt rydding i skuffer og skap også, og masse vintertøy som kunne pakkes bort (heldigvis). Da fant jeg disse englene i en skuff. Det er min mor som har strikket dem, og jeg fikk dem for flere år siden. De var vel egentlig tenkt som adventspynt, men nå skal de være sommerpynt i stedet. Synes engler er fine uansett årstid jeg.................


1 kommentar:

Monicas sa...

engler e vakre uasett årstid:) disse var fine du:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails