Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, mai 4

Dette er en prøve ................


Raskere dessertkake enn dette tror jeg neppe det er mulig å lage. Jeg har ikke oppskrift på denne, så den må vel få lov til å kalles "prøvekake". Bunnen er laget av smuldret sjokoladecookies, mandler og smør. Deretter fikk den en lag med sjokolademousse med daimkuler (fra pakke). Til slutt dekkes kaken med pisket krem pyntet med sjokoladesaus og mokkabønner. Den forsvant fort fra fatet, så det må vel tyde på at den var ganske god. Men den kommer neppe under kategorien slankekost.

2 kommentarer:

Turid sa...

Du har mye kjempefine saker :O)) Jeg er en slik hobbyist som lager "alt" jeg å...Har mange prosjekter på gang hele tiden :O))
Hilsen Turid

Anonym sa...

Hi there! I know this is kinda off topic nevertheless I'd figured I'd ask.

Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring
a blog article or vice-versa? My blog discusses a lot
of the same subjects as yours and I feel we could
greatly benefit from each other. If you might be interested feel free to send me an email.

I look forward to hearing from you! Great blog by the
way!

My web page natural cellulite treatment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails