Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

lørdag, mai 10

Decoupage på zinkbøtter




Nå er det veldig lenge siden jeg har drevet med decoupage. Da jeg var innom Biltema oppdaget jeg at de har ganske mange produkter i zink, og de er ganske bra egnet til dekorering. Så da endte jeg opp med to bøtter og en vannkanne i dette materialet. Servietter har jeg masse av, så det var bare å benke seg ned ved kjøkkenbordet og sette i gang umiddelbart. Brukte noen penselstrøk for å markere konturene, og med et par lakkstrøk til slutt, var alt klart til å taes i bruk utendørs.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails