Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

torsdag, mai 29

Bessys bok


Bessys bok er en lydbok bestående av 12 cd. Har kost meg med denne lydboka både til gulvvask, middagslaging og hobbyarbeide. Handlingen er lagt til slutten av 1800-tallet, og hovedpersonen er tjenestepiken Bessy Buckley. Hun tjenestegjør på et gods utenfor Edinburgh, hvor den forrige tjenestepiken Nora forsvant på mystisk vis. Mye rart skjer på godset etter Noras forsvinning, og Bessy blir oppsatt på å finne ut hva som egentlig skjedde med sin forgjenger.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails