Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, april 6

Lynrask tekake


Mye kan lages av ferdige melblandinger kjøpt i butikken. Da det var min tur til å ta med kaffemat til et møte, måtte jeg ty til en liten kriseløsning pga. dårlig tid. Løsningen ble da en pakke halvfabrikata med hveteboller. Men istedet for å trille ut boller, kjevlet jeg ut en leiv og la i langpannen. Smurte over smeltet margarin, strødde på sukker, kanel og litt hakkede nøtter.
Brukte samme steketid som på pakken. Denne snarkaken har jeg bakt mange ganger senere.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails