Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

fredag, februar 29

Gamle kakebokser


Jeg samler på gamle kakebokser. Den minste av disse arvet jeg av min farmor. Har lenge vært på jakt etter flere med samme mønster, og en dag hadde jeg hellet med meg. Var innom kommunens gjenbrukshall, og på en av de øverste hyllene fant jeg akkurat den boksen jeg lette etter. For den nette sum av kr. 30,- var boksen min. Det var et røverkjøp (synes nå jeg).

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! Jeg likte kakeboksene dine med rosemalingmønsteret veldig godt. Jeg er 20 år, glassblåser og holder akkurat nå på med et prosjekt om gamle kakebokser og oppbevaring. Jeg synes det er vanskelig å finne informasjon så hvis du har lyst til å sende meg mailadressen din, så jeg kunne stilt deg noen spørsmål om kakebokser, hadde det vært til stor hjelp. På forhånd takk! Vennlig hilsen Siri Stokkeland, siri_stokkeland@hotmail.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails