Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, februar 10

Bilde med Krifast i bakgrunnen


Jeg har kjøpt nytt kamera, og i dag var tiden inne for å prøve det ute i naturen. Været er helt fantastisk her på Nordmøre i dag. Det er mildt, sola skinner og fuglene kvitrer. De første følelser av vår melder seg. Gikk en tur opp i høyden, og mitt første bilde ble tatt mot Krifastbrua, som sammen med en undersjøisk tunnel binder Kristiansund/Frei sammen med fastlandet (brua kan skimtes i bakgrunnen). Denne fastlandsforbindelsen fikk vi i 1992. Tidligere måtte vi ta ferge for å komme til fastlandet. Takk og pris for at den tiden er over .........................

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails