Hobbydagbok

Denne bloggen er ment å være min hobbydagbok, hvor jeg forteller om skapertrang, ferdige og uferdige prosjekter, og litt til.
Samtidig håper jeg å kunne utveksle idéer og finne inspirasjon fra andre med samme interesser som meg selv.

søndag, januar 27

Strikkeprosjekt


I mars skal jeg bli tante igjen, og fant ut at jeg må strikke noe til denne nye verdensborgeren også. Det skal bli lue og genser denne gangen. Synes det er kjekt å strikke, men slike prosjekter tar alltid en del tid hos meg. Dette fordi jeg alltid har forskjellige male eller syprosjekter på gang samtidig. Nå har min eldste sønn ytret ønske om hjemmestrikket islending, så da må jeg vel begynne snart om den skal bli ferdig til neste vinter ..........

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails